1. Ми гарантуємо якість матраца протягом визначеної для кожного матрацу кількості місяців з дня придбання виробу і несемо відповідальність за дефекти, що виникли з вини виробника.
  2. Виробник пропонує розширену гарантію понад гарантійний строк щодо виробничих дефектів пружинних блоків. Термін розширеної гарантії на пружинний блок Bonnell  - 10 років.
  3. Гарантійний строк обчислюється з дня покупки матраца. У випадку виявлення дефектів, що підлягають усуненню за гарантією, покупець повинен звернутися в магазин, в якому було придбано матрац.
  4. Перед придбанням необхідно:
    • Переконатись у відсутності зовнішніх дефектів (таких як пошкодження тканини, забруднення, послаблення натягу чохла і тд.);
    • Переконатись у наявності фірмової наклейки на виробі та вшитої етикетки (без них виріб купувати не варто – можливі підробки)
  5. Гарантія не поширюється на:
    • матрац, який не має: 1) гарантійного талона з печаткою продавця, 2) документа, що підтверджує оплату, 3) виробничої етикетки;
    • матраци, які були пошкоджені і деформовані в результаті недотримання покупцем правил і рекомендацій щодо транспортування, зберігання і експлуатації виробу;
    • матраци, які використовувалися в ліжках без ламелевих каркасів або цільної жорсткої основи ліжка (жорстка основа -лист ДСП, МДФ, фанери);
    • Увага!!! У жорсткій основі ліжка повинна бути перфорація площею не менше 30% від площі основи. Відсутність перфорації, істотно обмежує циркуляцію повітря та вентиляцію матраца, що впливає на експлуатаційні характеристики і властивості виробу.
    • матраци, пошкоджені внаслідок непередбачених обставин (потоп, різкий перепад температури, пожежа і т.д.);
    • матраци зі слідами ушкоджень і деформацій, які з'явилися внаслідок самостійного ремонту або сторонніх утручань;
    • матраци з наявністю механічних пошкоджень, порізів, розривів і забруднень облицювальних тканин;
    • матраци, які мають незначні поглиблення до 30мм, що з'явилися в процесі експлуатації;
    • облицювальну тканину матраца. Вона схильна до пошкоджень в результаті експлуатації матраца (зачепи, розриви, забруднення, потертості, пропалини);
    • відповідність матраца кожному споживачеві за медичними показниками, у тому числі на відсутність алергії.
  6. Обираючи матрац, обов’язково зверніть увагу:
    • На ступінь жорсткості/пружності, яка залежить від типу пружинного блоку та складу наповнювачів.
    • На вказане максимальне навантаження, що забезпечить оптимальний режим комфорту та жорсткості.
  7. Рекомендації по експлуатації і догляду за матрацом:
    • Повертати матрац на 180 °, змінюючи положення «голова-ноги» - 4 рази на рік.
    • Перевертати матрац з одного боку на інший - 4 рази на рік.
    • Провітрювати матрац - 4-6 разів на рік (зняти з матраца постільну білизну і залишити в добре провітрюваному приміщенні на 6 годин, провітрити поперемінно кожну зі сторін матраца)
    • Один раз в 3 місяці проводити чистку матраца пилососом (використовувати чисту насадку-щітку)
    • Плями видаляти засобами для текстилю без вмісту хлору, з мінімальним вмістом води. Для видалення легких забруднень можна використовувати мильний розчин.
    • Сушити матрац тільки на повітрі - без використання фена і праски.
  8. Виробник залишає за собою право вносити зміни в конструкції виробу, які підвищують його якість і експлуатаційні характеристики, за умови збереження останніх без додаткового повідомлення.
  9. За гарантією ремонту або заміні підлягає тільки та частина матраца, у якій було виявлено дефект. Якщо весь матрац було визнано дефектним, то він підлягає обміну. Якщо ваш матрац був підданий ремонту або заміні, то термін гарантії не подовжується.
  10. Розширена гарантія передбачає гарантійне обслуговування виробничих дефектів пружинного блоку. Розширена гарантія не охоплює дефекти, які належать до природного зносу матеріалів, і на дефекти, які не впливають на експлуатаційні характеристики.
  11. Упаковка і доставка матраца на гарантійне обслуговування на завод-виробник або представництво здійснюється покупцем. Матрац повинен бути чистим і у відповідному санітарно-гігієнічному стані.
  12. На матраци поширюються вимоги затвердженого урядом «Переліку непродовольчих товарів належної якості, які не підлягають поверненню або обміну».
  • Покупець може протягом 14 днів з дати придбання матраца обміняти товар належної якості, якщо він не був у вжитку, збережені його товарний вигляд (включаючи заводську упаковку), споживчі якості, пломби, фабричні ярлики, і є документи, що підтверджують придбання продукції у цього продавця.
  • Не підлягають обміну і поверненню товари належної якості з індивідуально визначеними властивостями (нестандартні розміри, форми, конструкції і т.п.), якщо вказаний товар може бути використаний тільки покупцем, який його придбав.